معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت:چندین مدرسه دو نفره و سهنفره داریم. در دوره متوسطه اول و دوم هم بستر را به گونه دیگری متفاوت کردیم و مدارس شبانه روزی را در راستای عدالت آموزشی احیا کردیم. چند ...